Stenen muur

Stenen muur

3 thoughts on “Stenen muur

  1. hallo beste Marjan zal ik doen over de Website Ik moet eerst leren hoe ik kan maken Welke goed en welke niet goed Ik moet eerst kijken En hoe ik moet maken Bealen of gratis ? Bealen kan ook Maar ik heb geen Dicitale betaal systheem wij doen nooit per computer betalen Ik betaal zo Bootschappen ook zo .ok beste Marian vriendelijk groeten ………..John Je ziet binnenkort mijn tekeningen wel hoor

  2. Hee John,

    Is het misschien een goed idee, als jij zelf ook een (gratis) wordpress website aanmaakt? Dan kun je jouw foto’s en tekeningen ook laten zien ;).

    Groetjes,
    Marjan

  3. Heel mooi foto en mooie bloemen Ik teken ook en fotografeerd dus jullie werk vind ik ook heel mooi vooral bloemen heel mooi ….. Dank U wel dat ik mag bekijken……..Met vriendelijke groeten en veel liefs ………..John

Geef een reactie

