Papier gelinieerd

Papier gelinieerd

One thought on “Papier gelinieerd

  1. hallooo!!

    Zeer mooie foto’s staan hier!!!
    Ik ben hier terechtgekomen toen ik opzoek was naar een afbeelding van een blad papier, en hier vond ik precies wat ik nodig had!
    Daarom zou ik uw toestemming willen vragen om deze afbeelding te mogen gebruiken. Het is niet voor een commerciële doeleinde, maar gewoon voor mijn hobby c: .
    Ik zal het op http://www.deviantart.com plaatsen en ik zal netjes creditten naar uw blog voor de achtergrond die ik gebruikt heb.

    Dit is hoe ik het graag zou willen gebruiken (ze zullen dienen voor de personages uit mijn stripje):
    http://img25.imageshack.us/img25/9144/sjablooncharactersheet2.jpg

    Alvast bedankt!

Geef een reactie

